Weg met het vetlaagje op je buik

michelfit 22/08/2013 0

Weg met het vetlaagje op je buik!

Wil je al heel lang graag een sixpack? Eigenlijk kan er gezegd worden dat iedereen deze al heeft. Maar vaak zie je hem niet omdat er een laagje buikvet overheen zit. Je wil dus eigenlijk een zichtbare sixpack. Het overtollige buikvet moet verbrand worden zodat het zichtbaar wordt. Maar hoe krijg je dat weg?
train je buikvet weg
Om te beginnen moet je niet alleen je buikspieren trainen, je moet je hele lichaam trainen. Veel mensen denken dat vet niet nuttig is, maar vet is eigenlijk opgeslagen energie. Je kunt geen plaatselijk vet verbranden, je moet je hele lichaam trainen en als je wil afslanken dan val je vanzelf ook buik je buik af. Je kunt denken aan krachttraining. Je richt je hierbij op de grote spiergroepen en dat zijn de benen, de billen, de borstspieren en de rugspieren.

Als je de spiermassa hier vergroot, dan reageert je lichaam hier op en spreekt de opgeslagen vetreserves aan. Je lijft wordt nu slanker en je gaat je ook strakker voelen. Squats zijn zeer goede oefeningen als je af wil vallen voor de benen en de billen. lunges zijn ook goed.  Bij de borstspieren, schouderspieren en armspieren kies je voor push up, ook dat is voor de buikspieren goed. Als je roeibewegingen gaat maken is dat ook een zeer goede keuze. Als je jezelf op gaat trekken is dat ook positief want je gaat je boven rug spieren en armspieren trainen.

De sixpack spieren hoe train jij deze?

Een sixpack krijg je niet zomaar, je doet dan aan krachttraining maar ook een goed eetpatroon is van belang. Hiermee kun je er voor zorgen dat je buikspieren sterker worden en het vetlaagje bij de buik af gaat nemen. Het is belangrijk dat je je spieren tegelijkertijd aan het werk zet, want hoe meer spieren je tegelijkertijd gaat trainen, hoe effectiever een oefening is.

Het is belangrijk dat je met regelmaat gaat oefenen. Je hoeft niet iedere dag naar de sportschoWeg met het vetlaagje op je buikol, thuis kun je ook oefeningen doen. Het gaat er om dat je er plezier in hebt en er niet tegenop ziet om te trainen. Hoe meer plezier je er in hebt hoe langer je het vol gaat houden en hoe eerder je je sixpack hebt.

Blijf dan wel volhouden zodat je hem ook blijft houden. Dankzij http://www.fitnessgeheimen.nl/  kun je in twaalf weken een strakke buik trainen dus doe de oefeningen en zorg dat je een mooi resultaat gaat behalen!

Laat hier een reactie achter »